"> ایمورتال کلاچ- غلبه تکنیک بر تاکتیک – آرین پارت اصلی

ایمورتال کلاچ- غلبه تکنیک بر تاکتیک

ایمورتال کلاچ- غلبه تکنیک بر تاکتیک

ایمورتال کلاچ- غلبه تکنیک بر تاکتیک


همیشه حرف بر سر این موضوع بوده که ای کاش آن شخصی که تکنیک خوبی دارد میتوانست در اجرای تاکتیک های با برنامه و منسجم نیز خوب باشد. هر دوی این پارامترها مثل دو پای یک انسان در پیشبرد اهداف شخص، سازمان و یا یک تولید کننده، مهم و موثرمی باشد. چه بسا برند هایی چون ایمورتال کلاچ که توانایی های بسیار خوب شخصی و انفرادی را دارند و بحق شایسته پیروزی در یک میدان مبارزه میباشند ولی در مسابقه با رقبایی که امتیاز بکار گیری تاکتیک ها را به نفع خود میدانند به مشکلات زیادی می افتند. مخصوصا اگر علیه ایمورتال کلاچ از تاکتیک های ناجوانمردانه نیز استفاده شود.

در سالهای اخیر با پیشرفت صنعت خودروسازی کشور و نیاز به فعالیت در زمینه لوازم یدکی خودرو، رقابت بین تولید کننده ها را در این عرصه بهمراه داشته است و غالبا بسیاری از این رقابت ها ناسالم و نا جوانمردانه هستند و در جهت کوباندن شرکت های باتکنیک همانند تولید کننده ایمورتال کلاچ به منظور معروف کردن خود ازهیچ اقدامی دریغ نمیکنند.

این رقابت نا سالم را به وفور میتوان در اکثر لوازم یدکی و آپشن های خودرو مخصوصا در قطعات های تک و پرمصرف خودرو همچون آینه، چراغ، سپر خودرو، ایربگ و دیگرقطعات یدکی موتوری ، کروز کنترل و حتی در آپشن هایی چون کلاچ برقی و ایمورتال کلاچ نیز مشاهده کرد.

بعنوان یکی از ساده ترین مثال ها میتوان به یکی از بزرگترین سازندگان قطعات خودرو بنام شرکت کروز اشاره کرد که علیرغم تمامی مشکلاتی که دامن گیر بخش تولید است توانسته با داخلی سازی بیش از 1300 قطعه مهم خودرویی نقش مهمی را در جهت بی نیازی به واردات و خروج ارز از کشور ایفا کند.

ولی در سال های اخیر شرکت های کوچکی که نه توان فنی و نه اقتصادی رقابت با این ابر شرکت را دارند کوشیده اند با مطرح کردن مسایل حاشیه ای و عوام فریبی نقش بزرگ این شرکت در امر خودکفایی را کم ارزش نشان دهند.

یکی دیگر از مثال هایی که نام بردن ازآن و ستمی که در کم ارزش کردن تلاش هایش در زمینه پیشرفت صنعت آپشن خودرو روا مبدارند خالی از لطف نیست، برند قدیمی و با سابقه ایران کلاچ یا همان ابداع کننده محصول پر آوازه ایمورتال کلاچ می باشد که اولین تولید کننده کلاچ برقی در ایران بوده و بی شک با کلاس ترین تولید کننده ی این محصول در امردانش فنی و تکنیک آن می باشد. همانطور که از کیفیت و تکنیک بالای ایمورتال کلاچ میتوان دید.

ولی با توجه به نیاز مصرفی بالای محصول کلاچ برقی تقریبا همه مردم ایران با نام آن آشنا می باشند بگونه ای که در ترافیک های طولانی داخل شهر های بزرگ و جمعیت بالای جوانی که هم اکنون با سرعت به سمت میان سالی پیش میروند نیاز به داشتن کلاچ برقی و ایمورتال کلاچ را بیش از پیش احساس میکنند بسیاری از تولید کنندگان خورده پا را نیز به سمت تولید این محصول حتی با کیفیت بسیار پایین و عملکرد ضعیف و بدون کوچکترین نواوری فنی کشانده است.

این نوع شرکت ها بدلیل اینکه عمدتا کپی کار میباشند، قابلیت بروز کردن محصولات و نوآوری ندارند و دایما دنبال روی شرکت های قدیمی تر هستند لذا برای نفوذ در بازار و باز کردن جای پایی برای خود در بازار رقابت چاره ای جز استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و تخریب طرف مقابل ندارند.

در واقع بخاطر ضعف تکنیکی خود به سوی بهره گیری از تاکتیک روی میاورند مخصوصا این روزها که استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی بیشتر شده بهترین امکان را برای این تاکتیک بازان صنعت و تولید کنندگان فیک ایجاد کرده است تا محصولاتی چون ایمورتال کلاچ را بخواهند کوچک جلوه دهند.

را حل چیست؟

تنها راه حل این معضل این است که قبل از خرید هر محصول با تحقیق کامل و جامع از پارامتر های زیر اطمینان حاصل کرد.

مدت گارانتی شرکت تولید کننده چقدر است؟ مثلا ایمورتال کلاچ 50 ماه گارانتی بی چون و چرا دارد

آیا گارانتی لحاظ شده تعویض است یا تعمیر؟ مثلا برای ایمورتال کلاچ گارانتی تعویض است

آیا نمایندگی های معتبر شرکت تولید کننده را براحتی می توان پیدا کرد؟

خدمات پس از فروش چگونه است؟

نظراکثر مصرف کنندگان پیشین چیست؟ بعنوان مثال میتوان با سرچ نام ایمورتال کلاچ نظرات مصرف کنندگان را دریافت.

آیا شرکت تولید کننده پویاست و دایما محصولات بروزتر به بازار میدهد و یا اینکه یک محصول را چندین سال با همان شرایط روانه بازار میکند؟

Peugeot

Citroen

Toyota

Renault